9.4.11

promotions special for mothers day

Tanggal 31..bulan 8..57. merdeka merdeka..eh terover pula!!hehehe..i'm sorry!! enough! chop! hehe..ok actually tanggal 8 Mei 2011 kite semua akan sambut hari ibu sedunia!! yeaahh!! Masa ni kita ramai-ramai pakat over and fight sape yang dapat tawan hati ibu..
awwww seronok mak noks... (eh i straight u!betol xtipu!) = sume angguk-angguk.. ^_^

ok di sana sini sudah banyak sangat promosi yang dibuat oleh pelbagai pihak.. masing-masing berlumba nak pikat hati u all tu untuk membeli pakej mereka yang konon murah..padahal!ape pon tak boleh, tak yah nak berentam sangat la kan..

skang ni kita independent je..mungkin korang tak sempat nak menghasilkan air tangan u all yang penuh kejujuran dan nikmat tu buat ibu u all..skang ni i ada tawaran hebat! cepat-cepat!! terharu!!sob sob sob..

PANDANUS CHOCOLATIOUS atau pun IMPIAN MAAH dengan ini mengumumkan membuat tawaran super duper hebat!!! untuk lebih lanjut klik link di bawah..
http://impian-maah.blogspot.com/

Mereka menawarkan harga yang cukup special.. khusus buat hari ibu, tak perlulah nak belikan beg tangan dan kasut bagai.malahan nak bawa pergi melancong segala..bawa je lebih, sentimental value itu langsung takda.. apa pon tak boleh..chit!!


di sini ada beberapa hasil yang sangat enak dan menarik!! nyum! yang penting sentimental value itu, walaupun murah je.. kasih sayang itu kan lebih beharga..


Menarik kan?? i love ibu!! simple! melazatkan dan yang penting sentimental value itu.. tersedia dalam 9pcs..anda juga bole letak i love umi! i love mak! i love mom!

bagi yang panggil mama pula..ini buat mama anda.. tersedia dalam 12 pcs.. aww love mama gitu..leh letak love momy! love emak! juga.. bagi suami yang nak bagi para isteri leh letak love babe! love kamo!

ini yang paling simple..yang kurang budget la..ini bole juga.. tanda kasih sayang juga bukan?
2pcs je.. takkan 2pcs pon tak leh nak get ready uwang tu..
yang ni 4pcs..kasi up sikit der..hehehe.. bile tgk choc oreo ni semua cam sayang je nak makan kan?? aloooo....



awww..yang ni pon masih dalam 2pcs..tapi cara lain pula.. baru ada gaya! ni keduanya ada gambar di bahagian atas.. jangan tak tahu..gambar itu, sememangnya boleh dimakan!! i love you forever.. will you with me forever.. apa-apa yang ever la..sukati u all la ye..nak be myside pon bole..

ok..memetik dari petikan mereka..berbunyi begini...
Pelbagai pilihan..warna dan corak.. dengan promosi terkini setiap belian akan menerima Kad Ucapan PERCUMA!!
Tempahan coklat design lain untuk HARI IBU seperti 25 pcs praline choc dan 35pcs praline juga akan menerima Kad Ucapan PERCUMA

Harga hanya dari RM2.50 hingga RM50 SAHAJA!

PROMOSI INI BERMULA HARI INI SEHINGGA 30 APRIL 2011!! TEMPAH SEKARANG DAN TERIMA CHOCOLATE ANDA PADA 6 / 7 MEI 2011!!

gile ko tak nak!! satu rm2.50 je pon!! setiap belian akan terima sekeping kad ucapan percuma!! eh korang!!mesti maw beli la!! yang penting ade percuma kad ye.. yang penting percuma ye.. pls mention perkataan percuma itu!! hehe..

ok la..dipendekkan cerita..saya ni bukan lah agent choc oreo.. just memang cari buat u all untuk find the easy and simple present kemudian melazatkan buat bunda anda semua.. by the way sangat kebetulan kerana, sememangnya cousin naymie mungkin pernah menggunakan khidmat mereka ini. lagi sekali ayat mungkin! jadi jangan silap di sini ye.. sebab apa, naymie cakap mungkin, cus masa cousin i kawen yang sangat gilang gemilang tu, i busy la outstation so, my mom bawa this 2pcs i love u and give it to me.. bought from that weeding ceremony la.. kan i tak datang..sius cam sayang nak makan! tapi tak tipu u.. memang sius sedap gile!! makan tak cukup tu!! terangkat and tonggek okeyh!! choc oreo mereka ini melazatkan! dijamin! so pakat ramai-ramai ajak member or abang kakak, pakcik makcik, jiran tertangga, mai beli choc oreo.. terbaek wok!!!

cara tempahan atau sebarang pertanyaan boleh lah hubungi di talian 016-6594652         
email maklumat diri anda atau sebarang pertanyaan ke impianmaah@gmail.coom.

p/s:jadi jangan tanya saya ye, cara pembelian..saya tak tahu..tapi if nak bagi saya itu pembelian.. kesengihan dan keterbukaan tangan ini saya alu-alukan..hehehe...daaa~

No comments:

Post a Comment

Happy Apple